„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem
W I półroczu 2013 pozycję lidera wśród pism męskich zajął „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 57 210 egz. i względem i półrocza 2012 roku była niższa o 4,14 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 4,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 450 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,80 proc. do 38 605 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,80 proc. i ostatecznie wyniósł 30 244 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2013 roku wyniosła 28 527 egz., po spadku o 10,44 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 26,21 proc. do poziomu 14 295 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 57 210 | 59 681 |
Playboy | 45 450 | 47 717 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 38 605 | 44 271 |
Logo | 30 244 | 39 689 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 28 527 | 31 854 |
Sukces | 14 295 | 11 326 |
W czerwcu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszyła się o 1,99 proc. do 54 952 egz. Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 122 egz.; wzrost o 5,45 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 32,67 proc.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 54 952 | 56 069 |
Playboy | 43 122 | 40 893 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 35 760 | 34 353 |
Logo | 27 077 | 40 215 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 23 624 | 27 866 |
Sukces | 13 919 | 9 709 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem
Ciekawe czy wzorem GW władza wesprze "Logo" reklamami ?