„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 60 756 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 5,28 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,2 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 644 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,63 proc. do 28 468 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 5,66 proc. do 27 819 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 27 952 egz., po spadku o 4,98 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 20,75 proc. do poziomu 19 456 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 160 | 60 756 | 60 756 | 98 000 | 57 709 | 57 709 |
Playboy | 70 000 | 35 644 | 35 644 | 75 000 | 41 485 | 41 062 |
CKM | 65 000 | 28 468 | 28 468 | 75 000 | 32 962 | 32 962 |
Logo | 56 900 | 29 416 | 27 819 | 62 000 | 29 543 | 29 487 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 398 | 30 551 | 27 952 | 61 992 | 30 417 | 29 417 |
Sukces | 36 928 | 27 141 | 19 456 | 37 125 | 16 445 | 16 112 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 43,49 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 160 | 60 756 | 60 756 | 98 370 | 68 439 | 68 439 |
Playboy | 70 000 | 35 644 | 35 644 | 100 000 | 63 079 | 63 079 |
CKM | 65 000 | 28 468 | 28 468 | 65 000 | 33 097 | 33 047 |
Logo | 56 900 | 29 416 | 27 819 | 58 000 | 30 007 | 28 235 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 398 | 30 551 | 27 952 | 53 986 | 34 389 | 31 573 |
Sukces | 36 928 | 27 141 | 19 456 | 38 051 | 28 683 | 20 993 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem