„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
W segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „CKM” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2017 roku wyniosła 41 875 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 11,55 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 799 egz.
Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartej lokaty. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 18,82 proc. do 23 080 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na czwartą pozycję spadło „Logo” (Agora). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się o 0,56 proc. do 20 302 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł do góry o 12,90 proc. do poziomu 22 407 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „CKM” - było to 33,63 proc. Jedyny spadek, wynoszący 1,17 proc., odnotował z kolei „Playboy”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 7,66 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”