„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 56 129 egz. i względem listopada 2012 roku była wyższa o 1,97 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 11,19 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 283 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,21 proc. do 32 855 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 4,62 proc. do 32 470 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 27 216 egz., po spadku o 2,90 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 203,60 proc. do poziomu 20 262 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56 129 | 55 043 |
Playboy | 41 283 | 46 485 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32 855 | 37 855 |
Logo | 32 470 | 34 041 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 216 | 28 028 |
Sukces | 20 262 | 6 674 |
W porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 0,50 proc.) również pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej straciło w tym ujęciu „Logo” - było to 13,91 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56 129 | 55 849 |
Playboy | 41 283 | 43 501 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32 855 | 34 593 |
Logo | 32 470 | 37 716 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 216 | 24 835 |
Sukces | 20 262 | 20 920 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”