SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”

W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 56 129 egz. i względem listopada 2012 roku była wyższa o 1,97 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 11,19 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 283 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,21 proc. do 32 855 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 4,62 proc. do 32 470 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 27 216 egz., po spadku o 2,90 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 203,60 proc. do poziomu 20 262 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

56 129

55 043

Playboy

41 283

46 485

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

32 855

37 855

Logo

32 470

34 041

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 216

28 028

Sukces

20 262

6 674


W porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 0,50 proc.) również pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej straciło w tym ujęciu „Logo” - było to 13,91 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

56 129

55 849

Playboy

41 283

43 501

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

32 855

34 593

Logo

32 470

37 716

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

27 216

24 835

Sukces

20 262

20 920

 

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alutek
Tak to jest, jak redakcja tupie nóżkami by przejść do esquire i w czterech literach ma ckm..... z reszta jak magazyn dla młodych facetów maja robić dinozaury? Czy w tej redakcji jest ktoś przed czterdziestką? Sprzedaż zaraz spadnie poniżej 30.000 a były czasy gdy sięgała 100 tyś... I niech dinozaury nie zaklinają rzeczywistości. Sprzedaż nie ma nic wspólnego z "kryzysem na rynku reklamowym". Albo się robi ciekawe pismo, trafiające do czytelnika, albo nie.
odpowiedź
User
pfff
No jak za Esquire odpowiada ekipa z CKM to będzie, jak z HB robionym przez panny z hot moda i szoping. Impresja na temat dobrego magazynu.
odpowiedź
User
mr mr
Z męskimi magazynami jest tak, że nie problemem jest to, że nie mają potencjału sprzedażowego na naszym rynku; tylko niestety nie ma kto w Polsce ich dobrze zrobić. Jestem przekonany, że dobrze zredagowany magazyn z ambitną treścią znalazłby dużą grupę odbiorców.
odpowiedź