Melodia „La Cucaracha” w kampanii probiotyku Dicoflor
Bayer promuje swój probiotyk Dicoflor w stacjach radiowych. W spotach wykorzystano melodię „La Cucaracha”.
Letnia kampania promującą probiotyk Dicolflor od Bayer wykorzystała kreację, która z przymrużeniem oka pokazała, jak w prosty sposób przygotować się na podróż bez przebojów.
W licznych działaniach reklamowych marka podpowiadała, jak przygotować się do wakacyjnych podróży, aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. Spot informuje, dlaczego warto regularnie stosować Dicoflor, który wzbogaca mikroflorę układu pokarmowego w żywe kultury bakterii.
„La Cucaracha” w reklamie Dicolfloru
W ramach kampanii powstał koncept komunikacyjny, który w lekki, humorystyczny sposób dotyka problemu „wakacyjnych miksów” i przedstawia Dicoflor w trzech wariantach w zależności od wieku. Głównym formatem był spot radiowy na bazie melodii „La Cucaracha” – śpiewany przez mamę z synkiem. Stworzona została też komunikacja do digitalu i materiały POS.
Za koncepcję i wdrożenie odpowiadała agencja Cape Morris, a za planowanie i zakup mediów Mediacom. To już kolejne działania realizowane przez Cape Morris dla firmy Bayer. Do tej pory agencja opracowała i wdrożyła kampanię wizerunkową „Pewność na całe życie” dla marki Bepanthen.
Dołącz do dyskusji: Melodia „La Cucaracha” w kampanii probiotyku Dicoflor