Megasklep na pływalniach krytych
W połowie listopada ruszyła kampania reklamowa realizowana dla firmy Decathlon na nośnikach należących do IMIGe Poland.
Kampania objęła swoim zasięgiem najważniejsze pływalnie kryte – łącznie ponad 40 lokalizacji – na terenie Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia. W akcji wykorzystano naklejki reklamowe w szatniach i przy suszarkach oraz - na terenie obiektów warszawskich - lustra reklamowe, które w ofercie IMIGe figurują od ubiegłego roku.
Pod hasłem „DECATHLON Gwarancja Niskiej Ceny Przez Cały Rok” Decathlon promuje na pływalniach sprzęt sportowy własnych marek takich jak: Triboard, Domyos, Kipsta oraz Aptonia. Wśród reklamowanego sprzętu skierowanego do osób młodych, dynamicznych oraz lubiących aktywnie spędzać wolny czas znalazły się między innymi reklamy nakładek treninowych do pływania, okularów pływackich X-Base oraz nowość w ofercie Decathlonu – innowacyjna piłka do koszykówki Tarmak – zapewniająca dobre odbicie na każdej powierzchni dzięki wykorzystaniu wzoru opony samochodowej. W chwili obecnej asortyment ten jest dostępny w 4 sklepach na terenie Polski.
Obecna kampania potrwa do połowy grudnia. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Megasklep na pływalniach krytych