„Megaloteria - po sąsiedzku” promuje sklepy z Grupy Eurocash (wideo)
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem „Megaloteria - po sąsiedzku”. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu.
„Megaloteria - po sąsiedzku” jest prowadzona w większości sklepów z sieci ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Gama oraz Euro Sklep.
W ramach akcji szansę na wygraną zyskuje się po zakupie minimum trzech produktów katalogu loterii o łącznej wartości przynajmniej 10 zł. Co miesiąc do wygrania jest 20 samochodów Skoda Citigo.
Promocja - obsługiwana przez agencję Bayard - potrwa do połowy marca przyszłego roku.
- Lokalnym sklepom często brakuje jednak nowoczesnych narzędzi marketingowych do walki na konkurencyjnym rynku. „Megaloteria - po sąsiedzku” jest więc z jednej strony odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a z drugiej strony daje właścicielom sklepów efektywne narzędzie do zdobywania przewagi na lokalnym rynku - komentuje Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash. - To początek długofalowej inwestycji promocyjnej we wspieranie lokalnych sklepów w Polsce - zapowiada.
„Megaloterię” wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji i radiu. Za planowanie i zakup mediów do tej akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska., który zdobył to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Megaloteria - po sąsiedzku” promuje sklepy z Grupy Eurocash (wideo)