Mega Fruty Kubuś Play reklamowane w wersji arbuzowej i multiwitaminowej (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych napoju Mega Fruty Kubuś Play (Maspex Wadowice). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
Bohaterami nowej reklamy Mega Frutów Kubuś Play jest grupa nastolatków, którzy świetnie się bawią, jeżdżąc na longboardach. Toczący się za sprawą jednej z bohaterek arbuz sprawia, że chłopcy wskakują na deski i przejeżdżając przez niezwykły tunel przenoszą się w scenerię prawdziwego longboardowego toru. Niespodziewanie tuż za chłopcami pojawia się rozpętana przez toczącego się arbuza kolorowa lawina owoców.
W ten sposób reklamowane są dwie wprowadzone do sprzedaży wiosną br. wersje smakowe Mega Frutów Kubuś Play: arbuzowa i multiwitaminowa.
Akcja reklamowa oprócz telewizji (stacje TVP, TVN i Polsat, kanały dziecięce) obejmuje internet (Facebook i YouTube) oraz outdoor (tablice wielkoformatowe), a zaczęła się w maju samplingami zrealizowanymi przed szkołami podstawowymi i gimnazjami w całej Polsce.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Mega Fruty Kubuś Play reklamowane w wersji arbuzowej i multiwitaminowej (wideo)