Mediatak wzmacnia szyki
Do Działu Komunikacji Marketingowej, kierowanego przez Urszulę Chodkowską, jako Project Manager dołącza Katarzyna Rachuta.
Od początku swojej pracy zawodowej związana jest z mediami. W dziennikach Głos Szczeciński, Głos Pomorza, Dziennik Wschodni odpowiadała za analizy i badania rynkowe, jak również prowadzenie akcji promocyjnych ATL i BTL. Jest członkiem PTBRiO.
Jednocześnie na stanowisko Project Managera awansowała Beata Bieniada, która do tej pory pełniła obowiązki specjalisty ds. marketingu. Dział Komunikacji Marketingowej odpowiada za pozycjonowanie prasy regionalnej jako ogólnopolskiego silnego medium reklamowego, alternatywnego dla dzienników ogólnopolskich. Pakiety Big Power od ponad roku są najlepiej sprzedającym się ogólnopolskim produktem reklamowym Mediatak, a zainteresowanie prasą regionalną jako silnym i skutecznym medium stale wzrasta. Projekt Big Power otrzymał nagrodę główną w konkursie innowacji w mediach i marketingu Media Trendy 2006.
Dołącz do dyskusji: Mediatak wzmacnia szyki