Medialny budżet Umbro dla Mindshare
Dom mediowy Mindshare będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla marki odzieży sportowej Umbro.
Mindshare przejął medialny budżet należącej obecnie do Nikemarki od agencji Mediacom North, która również należy do holdingureklamowego WPP Group.
Dom mediowy jest również od 2000 roku odpowiedzialny zaeuropejskie obowiązki medialne firmy Nike, która w październikuroku 2007 zapłaciła za Umbro 285 milionów funtów.
Obecnie Umbro przygotowuje kampanię marketingową promującą nowestroje dla piłkarskiej reprezentacji Anglii. Po raz pierwszypiłkarze zagrają w nich 28 marca w towarzyskim meczu ze Słowacją nastadionie Wembley.
Oprócz reprezentacji Anglii, Umbro wyposaża w sprzęt piłkarskitakże narodowe drużyny Norwegii, Irlandii i Szwecji, jak równieżkluby Olympique Lyon, Glasgow Rangers oraz dwa polskie zespoły -ŁKS Łódź i Wisłę Kraków.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Umbro dla Mindshare