Mediahub rozpoczyna obsługę PKP Intercity
Agencja mediowa Mediahub wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę mediową online kampanii reklamowych przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis i Euvic Media.
Przetarg PKP Intercity dotyczył obsługi mediowej kampanii reklamowej przewoźnika realizowanych w internecie. Zgłosiło się do niego 5 agencji: Mediahub, Euvic Media, Mastermind Media, Sigma Bis (agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU) oraz Cube Group.
Spółka najwyżej oceniła ofertę Mediahub i tę agencję wybrała do współpracy.
Agencja zajmie się m.in. doradztwem i planowaniem kampanii reklamowych,analizą briefów mediowych, analiza danych, ankiet i badań konsumenckich pod kątem określenia prawidłowej definicji grupy celowej. Będzie też doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych PKP Intercity, rekomendować strategie mediowe,współpracować z agencją reklamową, negocjować warunki zakupu mediów itp. Mają to być kampanie prowadzone w internecie, w tym również w wyszukiwarkach i social mediach.
Umowa między PKP Intercity a Mediahub zostanie zawarta na rok, a budżet, jaki przeznaczy na ten cel spółka (obejmujący również wynagrodzenie agencji) wynosi 2,32 mln zł.
Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła w ostatnim czasie przetarg na obsługę mediową jej kampanii w mediach tradycyjnych - w tym przypadku do współpracy wybrała Mastermind Media i Havas Media.
Za obsługę PKP Intercity w Mediahub będzie odpowiedzialny zespół kierowany przez Piotra Michalaka, head of digital client sevice w Mediahub.
Dołącz do dyskusji: Mediahub rozpoczyna obsługę PKP Intercity