Mediafarm przejmuje obsługę serwisów internetowych od Atmediów
Firma Mediafarm od stycznia br. rozpoczęła sprzedaż reklam wideo w kilku serwisach internetowych, które dotąd obsługiwał broker Atmedia.
Tomasz Bruss, dyrektor zarządzający Mediafarm, informuje, że firma zaczęła współpracę z takimi serwiskami internetowymi jak Polskastacja.pl, Videostar.pl, Yummy.pl, Moviestarplanet.pl i Bajkowa.tv. Finalizowane są rozmowy o dołączeniu kolejnych witryn dotychczas współpracujących z Atmedia. Jak już informowaliśmy, broker ten kończy działalność w Polsce (więcej na ten temat).
- Chcemy zapewnić klientom dostępność dotychczasowej oferty reklamy pre-roll w większości serwisów dotychczas będących w pakiecie Atmediów. Nasza oferta staje się wysokozasięgową i konkurencyjną kosztowo reklamową alternatywą wobec wideo kampanii on-line w portalach oraz u nadawców TV - mówi Tomasz Bruss.
Mediafarm istnieje od 2001 roku. W 2014 roku firma zajmowała się reklamą video w YouTube oraz budową sieci serwisów, do których reklamy pozyskiwały Atmedia. Te witryny to wgrane.pl, anyfiles.pl tekstowo.pl, wiralove.pl oraz kilkadziesiąt blogów tematycznych. Pozostają one w ofercie firmy.
W związku z poszerzeniem portfolio serwisów zespół Mediafarm powiększy się do końca stycznia br. do sześciu osób.
Dołącz do dyskusji: Mediafarm przejmuje obsługę serwisów internetowych od Atmediów