Mediaedge: CIA wygrał przetarg
Przetarg mediowy Grupy AVANS rozstrzygnięty
Grupa Avans, właściciel elektrosalonów Avans i Mega Avans, oferująca produkty z branży AGD, RTV i Multimedia, rozstrzygnęła przetarg mediowy na zakup czasu antenowego do kampanii wizerunkowej planowanej na jesieni 2004. Zwyciężył dom mediowy - Mediaedge: CIA.
"Po długich debatach nad ofertami przedstawionymi w przetargu mediowym na potrzeby nowej kampanii wizerunkowej, postanowiliśmy powierzyć nasz budżet mediowy wynoszący ok. 2,5 mln zł domowi mediowemu Mediaedge:CIA.
Zakupem mediów w zwycięskim domu mediowym zajmie się agencja Awangarda. Po zapoznaniu się ze wszystkimi przedstawionymi propozycjami, jestem pewna, że zwycięski media plan jest najlepszy. Spełnione zostały wszystkie założenia związane z dotarciem do grupy docelowej, dzięki czemu nasza kampania dotrze do szerokiego grona odbiorców i przyczyni się do wzrostu liczby osób odwiedzających nasze elektrosalony Avans i Mega Avans"- mówi Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy.
Dołącz do dyskusji: Mediaedge: CIA wygrał przetarg