Mediacap z 68,1 mln zł wpływów i 5,2 mln zł zysku netto w 2016 roku
Holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego firmy Scholz & Friends Warszawa, EM Lab, The Digitals i IQS) szacuje, że w ub.r. zanotował 68,1 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5,2 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.
Wpływy Mediacapu ze sprzedaży zmalały z 71,5 mln zł w 2015 roku do 68,1 mln zł w ub.r., a zysk netto z działalności kontynuowanej wzrósł z 5 mln zł do 5,2 mln zł.
W ub.r. firma zanotowała 7,9 mln zł zysku EBITDA (wobec 6,4 mln zł rok wcześniej) i 6,7 mln zł zysku z działalności operacyjnej (wobec 6,4 mln zł w 2015 roku). Zysk netto przypadający akcjonariuszom podmiotu dominującego wyniósł w ub.r. 3,7 mln zł, a strata z działalności zaniechanej - 0,4 mln zł.
W połowie lutego br. Mediacap poinformował, że zaczął negocjacje na wyłączność dotyczące kupna kontrolnego pakietu udziałów w agencji content marketingowej specjalizującej się w treściach wideo. Z kolei należąca do firmy agencja badawcza IQS pod koniec lutego br. przejęła firmę MRevolution specjalizującą się w budowaniu i zarządzaniu społecznościami online typu insight communities.
Dołącz do dyskusji: Mediacap z 68,1 mln zł wpływów i 5,2 mln zł zysku netto w 2016 roku