Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy
Agencje Media Group i Euvic Media wygrały przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na obsługę mediową kampanii “Budowa. Stop wypadkom” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy dotyczył przeprowadzenia działań medialnych do kampanii pod hasłem “Budowa. Stop wypadkom!”.
Był podzielony na 2 części. Pierwsza obejmowała emisją spotu telewizyjnego, a druga - przygotowania i realizacji kampanii w internecie.
Emisją spotu tv zajmie się Media Group. Umowa opiewa na kwotę 949,8 tys. zł (netto, bez VAT).
Działania w internecie realizować będzie Euvic Media - w tym wypadku budżet wynosi 89,4 tys. zł (netto, bez VAT).
Zaplanowane przez PIP działania mają zostać zrealizowane do drugiej połowy grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy