Media Group będzie obsługiwał Bank Gospodarstwa Krajowego
Dom mediowy Media Group wygrał przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczący planowania i zakupu mediów do jego wszystkich działań reklamowych.
Przetarg rozpoczął się na początku stycznia. Wstępny szacowany budżet BGK to 15 mln zł brutto. W finale przetargu, oprócz zwycięskiego Media Group były agencje Zenith (Publicis Media), Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Universal McCann, ClickAd Interactive i konsorcjum złożone z Effective Media i Effective Media Solutions.
Media Group zajmie się pośredniczeniem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzeby zaplanowanych działań reklamowych BGK a także przygotowaniem i realizacją strategii promocji wskazanych przez bank projektów.
Agencja będzie pracować dla BGK przez trzy lata od momentu zawarcia umowy.
Media Group już wcześniej zajmował się obsługą mediową BGK - po przetargu wygranym w połowie ub.r.
Dołącz do dyskusji: Media Group będzie obsługiwał Bank Gospodarstwa Krajowego