Media Direction OMD zdobył budżet mediowy Polkomtela
Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup reklam ATL dla Polkomtela (sieć komórka Plus). Obecnie zajmuje się tym Universal McCann.
W finale przetargu na obsługę reklamową Polkomtela dom mediowy Media Direction OMD okazał się lepszy od MediaComu. - Firma zaprezentowała ofertę najlepiej odpowiadającą naszym potrzebom, wykazując największe zaangażowanie i wyróżniając się indywidualnym podejściem - uzasadnia Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela.
Obecnie akcje reklamowe operatora obsługuje w mediach Universal McCann. Media Direction OMD przejmie tę funkcję na początku przyszłego roku, zajmując się planowaniem i zakupem mediów ATL na potrzeby kampanii marek Plus, Simplus, Sami Swoi, MixPlus, 36,6 i Plus dla firm.
Dołącz do dyskusji: Media Direction OMD zdobył budżet mediowy Polkomtela