SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald's z MTV

Globalna współpraca przy nowym programie muzycznym

McDonald's wesprze program pod nazwą "Advance Warning" (wczesne ostrzeżenie). Umożliwia on młodym telewidzom poznawanie nowych, początkujących artystów, którzy prezentowani są w atrakcyjnym formacie muzycznym.

Firmy McDonald's i MTV rozpoczęły współpracę od imprezy w Londynie. Wzięły w niej udział grupa Lola Ray oraz azjatycka gwiazda Leehom Wang - znani z programu "Advance Warning".

Dla McDonald's współpraca z MTV jest elementem rozpoczętej w 2003 roku kampanii pod nazwą "i'm lovin' it™", która nawiązuje do pasji i zainteresowań młodych ludzi, czyli muzyki, rozrywki, sportu i mody.

MTV "Advance Warning" jest cyklicznym programem, który organizowany jest na całym świecie w ciągu jednego roku. Uprzednio był pokazywany jedynie w Stanach Zjednoczonych i pomógł w karierze tak znanym gwiazdom jak Franz Ferdinand, Joss Stone, Kanye West czy Maroon 5.  Wszyscy z nich zdobyli nagrody Grammy. Lokalnie adaptowane wersje programu "Advance Warning" zaczną wchodzić na antenę MTV w Europie od 19 lutego.

Nowością w programie będzie prezentacja 5 zespołów, które zdaniem MTV mają największe szanse na zrobienie kariery. Zostaną one pokazane w pierwszym odcinku pod nazwą "5 w '05". Znajdą się wśród nich: Kasabian, The Game, Lucie Silvas, Keyshia Cole i Razorlight.

Dzięki współpracy z MTV w tworzeniu pierwszej globalnej platformy muzycznej McDonald's stanie się bliższy młodym ludziom - mówi Larry Light, wiceprezes korporacji McDonald's ds. marketingu - Równie ważne jest to, że McDonald's będzie mógł wspierać młodych muzyków i artystów, pomagając im w spełnianiu swoich marzeń.

Jonathan Patrick, Wiceprezes MTV Networks ds. Współpracy Marketingowej, dodaje -
Dzięki temu, że MTV "Advance Warning" stanie się programem międzynarodowym tworzonym przy wsparciu McDonald's, widzowie MTV będą mogli jako pierwsi zobaczyć i usłyszeć artystów, którzy naszym zdaniem mają szanse odnieść sukces w 2005 roku.

W 2003 roku McDonald's nawiązał współpracę z supergwiazdą popu - Justinem Timberlake'iem. Pomógł on rozpocząć kampanię "i'm lovin' it™" użyczając swojego talentu muzycznego przy produkcji reklam. Jesienią zeszłego roku McDonald's ogłosił współpracę
z zespołem Destiny's Child.

Młodzi ludzie są ciekawi i spragnieni nowości i wyzwań. Oprócz współpracy z MTV aktywnie pracujemy z liderami na rynku gier takimi jak Konomi. Chcemy wspólnie stworzyć ekscytujące, interaktywne zabawy. - powiedział Larry Light - Mamy wiele niespodzianek, które będą zaspokajać ich apetyty.

Dołącz do dyskusji: McDonald's z MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl