McDonald's pracuje nad nowym wizerunkiem marki
Sieć barów McDonald's zamierza zainwestować 80 mln dolarów w zmianę swojego wizerunku,
Zmiana ma polegać głównie na nowych, modnych strojach pracowników. Zaprojektują je najsłynniejsi amerykańscy kreatorzy mody, m.in. Tommy Hilfiger i P. Diddy. Koncern ma nadzieję, że pracownicy będą je nosili również w czasie wolnym i w ten sposób reklamowali markę. Młodzieżowe stroje mają podkreślać fakt, że pracownicy stali się częścią stylu życia, jaki stworzył McDonald’s.
Dodatkowo w ramach nowej strategii marketingowej koncern rozsyła 15-stronicową broszurę informacyjną ”Jeść rozsądnie i żyć aktywnie”. Namawia w niej do jedzenia sałatek, owoców i warzyw, zamiast hamburgerów i frytek. Broszura ma być głosem w aktualnej dyskusji na temat zdrowego odżywiania się i propagować aktywny tryb życia - informuje Press.
Dołącz do dyskusji: McDonald's pracuje nad nowym wizerunkiem marki