McDonald's Polska wprowadza nowe produkty
Bogatsza oferta sałatek, nowa kanapka i desery urozmaicają menu polskich restauracji sieci McDonald's Polska
McDonald's Polska wprowadza do menu 6 października dwie nowe sałatki - Sałatkę Chicken Premiere z filetem z piersi kurczaka oraz Sałatkę Szefa z jajkiem, szynką i serem.
Promocję produktów Chicken Premiere wspiera reklama telewizyjna emitowana w TVP, TVP3, Tele5, TVN, TV4, TVN7 oraz prasowa w następujących tytułach: Pani Domu, Naj, Tina, Gala, Przyjaciółka, Viva, Mamo to Ja, Twoje Dziecko, Olivia, Poradnik Domowy, Claudia, Twój Styl, Cosmpolitan, Dziewczyna, Glamour. W restauracjach znajdą się materiały POP: m.in. slajd pojedynczy, slajd zewnętrzny, plakaty, banery, wkładki kasowe, serweta na tacę. Promocję Sałatki Szefa i deserów malinowych wspierać będą materiały POP w restauracjach.
Oprawę marketingową przygotowano we współpracy z agencją DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: McDonald's Polska wprowadza nowe produkty