McDonald's zmienia opakowania swoich produktów
McDonald's odświeża opakowania swoich produktów oferowanych w restauracjach. Nowe zawierają minimalistyczną grafikę sugerującą , jakie potrawy zawierają. Ich projekt przygotowała firma projektowa Pearlfisher.
Opakowania produktów w McDonald's zyskały nowy i zabawny wygląd. Zaprojektowała je firma Pearlfisher.
Nowe opakowania ozdobione są minimalistyczną grafiką sugerującą, jakie potrawy zawierają: bułeczki sezamowe na pudełku Big Maca, ociekający ser na pojemniku Quarter Pounder Deluxe, niebieskie fale owijające muszlę ma Filet-o-Fish, żółte kółko na opakowaniu Egg McMuffin, przypominające żółtko i wschodzące słońce, frytki z nadrukiem z tyłu pudełka French Fry.
- Naszym zadaniem było dowiedzieć się, co jest naprawdę wyjątkowego w każdym elemencie menu, aby zaprojektować system, który ułatwi innym robienie tego samego - powiedział dyrektor kreatywny Pearlfisher Matt Sia. - Piękno tkwi w prostocie kultowych pozycji menu McDonald's. Naszym celem było znalezienie najbardziej wyjątkowego, rozpoznawalnego i kultowego wyrazu każdego z nich - celebrowanie ich w sposób wywołujący uśmiech na twarzy - dodał.
Projekt ma być również użyteczny, z łatwą do zidentyfikowania grafiką, która pomaga członkom załogi McDonald's podczas kompletowania posiłków na wszystkich rynkach.
- Ożywianie poprzez prostą ilustrację pozwala na to, aby opakowanie było unikalne funkcjonalnie, łatwe do zidentyfikowania, estetycznie minimalne i, co najważniejsze, radosne emocjonalnie - dodaje Sia. - Wszystko w tym systemie ma swój cel i pomaga aktywować pozycjonowanie marki McDonald's, aby wszyscy mogli cieszyć się pysznymi i przyjemnymi chwilami.
Ostatnio McDonald's zmieniał swoje opakowania od 2016 roku. Wtedy ich odświeżenie skupiało się na wprowadzeniu do marki „nowoczesnej, progresywnej” wrażliwości z odważną, jasną typografią i złotymi łukami.
Nowe opakowania zostaną wprowadzone na całym świecie w ciągu najbliższych dwóch lat. Stopniowo, od jesieni 2020 roku nowe opakowania stosowane są na wybranych rynkach, w tym w Australii, Nowej Zelandii i na wyspach Pacyfiku.
Dołącz do dyskusji: McDonald's zmienia opakowania swoich produktów