mBank prezentuje konta bankowe dla graczy
mBank we współpracy z popularnymi twórcami i firmami takimi jak ASUS, GOG.com oraz Muve.pl, przygotował nowy rodzaj bankowego konta dla graczy. Użytkownicy uzyskają dostęp do promocji, dodatkowych nagród i możliwości zdobycia premii do 300 zł.
Branża gamingowa rozwija się od wielu lat w dynamicznym tempie. Równocześnie polskie firmy jak CD Projekt Red, 11 bit studios, czy Techland odnoszą ogromne sukcesy na globalnym rynku, a nasz kraj jest już kojarzony z doskonałymi produkcjami pokroju Wiedźmin 3: Dziki Gon, czy Dying Light. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Polish Gamers Research, w Polsce gra już blisko 16 mln osób w przedziale wiekowym między 15 a 65 rokiem życia. Dodatkowo, według ekspertów z Polish Gamers Observatory przychody branży gier wygenerowane przez polskich konsumentów przekroczą 2,5 mld zł w roku 2021. Natomiast według przedstawionych prognoz już w 2024 wartość tego rynku ma wynieść 3 mld zł.
Nowe oferta mBanku
Zmieniła się również powszechna opinia o grach wideo, które jeszcze 20 lat temu nie wzbudzały szczególnego zaufania wśród społeczeństwa i kojarzyły się z bezrefleksyjną rozrywką. Obecnie gaming cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem znacznej części polskiego społeczeństwa, a dodatkowo kojarzony jest ze świetnie prosperującym segmentem rynku. Z potencjału tego żyznego gruntu zdaje sobie doskonale sprawę mBank, który przygotował propozycję zachęcającą graczy do założenia nowego konta bankowego.
mBank przygotował dla społeczności graczy nowe propozycje kont bankowych, które obejmują promocyjny rachunek z premią do 300 zł oraz specjalne nagrody uzyskiwane przez użytkowników ramach ukończenia konkretnych zadań. Natomiast partnerami banku zostali ASUS, GOG.com oraz Muve.pl. Lista partnerów ma być stale rozwijana.
Konta nie stworzyliśmy sami. Zaprojektowaliśmy je wspólnie z graczami, którzy wskazali nam, jakie elementy oferty bankowej są dla nich atrakcyjne. Powstał więc projekt działań długofalowych, które wychodzą naprzeciw różnym potrzebom poszczególnych segmentów graczy. Chcieliśmy dać rzeczywiste korzyści nie tylko w momencie otwierania konta, ale też przez kolejne lata korzystania z niego. Przygotowaliśmy różne propozycje, które będą ściśle powiązane z ich ulubioną rozrywką, ale też dopasowane do aktualnych trendów - skomentował Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej w mBanku.
W ramach nowej oferty posiadacze uzyskają dostęp do:
- Trzech różnych kont zależnych od wieku posiadacza - 13-17 lat, 18-20 lat, 21+ lat,
- Karty ze wzorem gamingowym,
- W zależności od rodzaju konta - premii za otwarcie rachunku i aktywności sięgającej nawet 300 zł,
- Rabatów na platformach gamingowych, gier i akcesoriów możliwych do uzyskania w programie lojalnościowym mOkazje,
- Wyzwań: mBank razem ze znanymi twórcami gamingowymi (TVGRYpl, PAGO, Nieuczesana, UrQueen, Diables) rzuci graczom wyzwania. Jeśli gracz je przejdzie, otrzyma achievement mBanku, który odblokuje nagrodę. Wyzwania będą odbywały się minimum raz w miesiącu.
mBank wprowadza voicebota
Dzięki voicebotowi bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach. Voicebot to nowa technologia na mLinii, czyli infolinii mBanku. Marek ma własną osobowość, ludzki głos i jasno wytyczone zadanie: pomóc klientom w prostych codziennych sprawach, z jakimi dzwonią. Na początek podczas rozmowy z nim będzie można zrealizować siedem dyspozycji. Od aktywacji karty po asystę w ustanowieniu tymczasowego hasła na mLinię.
Dołącz do dyskusji: mBank prezentuje konta bankowe dla graczy