Mazur i Mecenas życzą „Tyskiego najlepszego!” w reklamach piwa Tyskie (wideo)
„Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód” i wiele więcej można życzyć kumplowi, ojcu albo po prostu sobie. „Tyskiego najlepszego!” to hasło, które po raz trzeci zabrzmi w reklamach piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), których bohaterami są Mazur i Mecenas. Elementem kampanii „Tyskiego najlepszego!” są również ogólnopolska loteria i konkurs.
W trakcie akcji ponad 40 tys. butelek piwa z etykietami, na których znajdują się spersonalizowane życzenia trafi do piwoszy w Polsce i ponad 100 innych krajach. W miejscu, w którym zwykle eksponowana jest nazwa marki pojawiły się życzenia, np.: „Zwycięstwa”, „Awansu”, „Odpoczynku”. W sumie jest ich 23.
Reklama emitowana jest od piątku w wybranych stacjach telewizyjnych. Poza tym zaplanowano działania z wykorzystaniem bankomatów, w internecie oraz materiały POSM w sklepach.
Tegoroczną nowością jest ogólnopolska akcja konsumencka„ Tyskie rozdaje prezenty”, w skład której wchodzą loteria i konkurs. Codziennie rozlosowane będzie ponad 500 zestawów Tyskiego w świątecznym opakowaniu z wyjątkowymi, spersonalizowanymi życzeniami, które wysłać będzie można do Polski i ponad 100 krajów na całym świecie. Loteria i konkurs ruszą 21 listopada i potrwają do 10 grudnia.
Nad kampanią pracowali: agencja Bardzo oraz duet Konqubinat - odpowiedzialni za spot, studio Tank (produkcja), studio Juice (udźwiękowienie), studio Televisor (postprodukcja). Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w internecie, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów - dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications, natomiast agencja IQ Marketing zadbała o organizację loterii, oprawę BTL – agencja w punkt.
Mecenas i Mazur uciekający z węgierskich koszar byli bohaterami kampanii piwa Tyskie, która zaczęła się wiosną br. W kolejnej odsłonie wznosili toasty za polskich olimpijczyków.
Dołącz do dyskusji: Mazur i Mecenas życzą „Tyskiego najlepszego!” w reklamach piwa Tyskie (wideo)