SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce

Fiat Auto Poland kończy wieloletnią współpracę z domem mediowymStarcom i przenosi budżet do Maxusa. Ta zmiana wynika z globalnejdecyzji koncernu o powierzeniu obsługi w tym zakresie firmom zholdingu WPP.

Fiat Auto Poland nie przedłużył wygasającej z końcem styczniaumowy z domem mediowym Starcom na obsługę swojego budżetumediowego. Od najbliższych kampanii planowaniem i zakupem mediówdla koncernu zajmie się dom mediowy Maxus, który będzie pracowałdla marek takich jak Alfa Romeo, Lancia i Abarth.

Decyzja polskiego oddziału Fiata wynika z globalnegoprzeniesienia budżetu mediowego koncernu z grupy Publicis doholdingu WPP. Starcom, funkcjonujący do 2001 roku jako dział mediówagencji reklamowej Leo Burnett, obsługiwał Fiat Auto Poland od 1992roku.

Dołącz do dyskusji: Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl