Max Weber w grupie Young & Rubicam Brands
Agencja Max Weber została włączona do Grupy Young & Rubicam Brands. Dzięki temu Y&R Brands wprowadza do swojej oferty usługę SEM.
Po włączeniu do Grupy Young & Rubicam Brands agencja Max Weber pełni w niej funkcję strategiczno-interaktywnego think tanku. Nową strukturą kierują Grzegorz Mogilewski, dotychczasowy szef Max Weber (zajmuje się kreacją i rozwojem idei komunikacyjnych) oraz Marek Staniszewski, dotychczasowy CSO Y&R Brands i szef BAV Consulting (odpowiada za zarządzanie nową strukturą i rozwój strategii).
Dzięki przejęciu agencji Grupa Young & Rubicam Brands wprowadza do swojej oferty usługi search engine marketingu oparte na analizie kodu semantycznego i precyzyjnej segmentacji interesujących grup docelowych. Firm będzie też realizować niestandardowe kampanie pay per click, współpracując z Google i sieciami partnerskimi oraz akcje search experience, czyli oparte na obecności w internecie podczas zaspokajania potrzeb informacyjnych przez indywidualnych odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Max Weber w grupie Young & Rubicam Brands