Mata twarzą nowych napojów Oshee
Raper Mata został twarzą nowego produktu Oshee – napojów OSH33 - Rave Potion. Pojawią się w sprzedaży w sieci Żabka.
OSH33 Rave Potion to nowość na rynku napojów funkcjonalnych. Skład jest źródłem naturalnej energii, witamin i minerałów oraz adaptogenów (guarany, yerba mate, green coffee).
W sprzedaży dostępne będą dwa warianty smakowe: OSH33 Rave Potion Cantaloupe Melon - Mint OSH33 Rave Potion Pineapple – Grapefruit
- Napoje Rave Potion to przede wszystkim źródło pobudzenia dostępnego dla każdego. Dzięki unikatowej recepturze ze składnikami aktywnymi, produkty te świetnie wpisują się w rosnący trend NoLo i stanowią doskonałą alternatywę dla napojów alkoholowych, które coraz częściej są odrzucane przez młodych ludzi – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.
Zobacz: Mata twarzą nowej platformy komunikacyjnej adidas. „To co lokalne może być globalne”
Nowe napoje Oshee, kampania z Matą
Oficjalnie produkty zadebiutują już 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.
Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku.
Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Dołącz do dyskusji: Mata twarzą nowych napojów Oshee