SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mata twarzą nowych napojów Oshee

Raper Mata został twarzą nowego produktu Oshee – napojów OSH33 - Rave Potion. Pojawią się w sprzedaży w sieci Żabka. 

OSH33 Rave Potion to nowość na rynku napojów funkcjonalnych. Skład jest źródłem naturalnej energii, witamin i minerałów oraz adaptogenów (guarany, yerba mate, green coffee).

W sprzedaży dostępne będą dwa warianty smakowe: OSH33 Rave Potion Cantaloupe Melon - Mint OSH33 Rave Potion Pineapple – Grapefruit

- Napoje Rave Potion to przede wszystkim źródło pobudzenia dostępnego dla każdego. Dzięki unikatowej recepturze ze składnikami aktywnymi, produkty te świetnie wpisują się w rosnący trend NoLo i stanowią doskonałą alternatywę dla napojów alkoholowych, które coraz częściej są odrzucane przez młodych ludzi – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.

Zobacz: Mata twarzą nowej platformy komunikacyjnej adidas. „To co lokalne może być globalne”

Nowe napoje Oshee, kampania z Matą 

Oficjalnie produkty zadebiutują już 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.

Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku.

Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

Dołącz do dyskusji: Mata twarzą nowych napojów Oshee

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
feirb
Przecież to jest gwiazda ubiegłego sezonu, ba, jak nie sprzed dwóch lat. Marketery działają zbyt wolno, peak tego pana juz za nami. On do telewizji poszedł, rozumiecie? Te-le-wi-zji! W dzisiejszym świecie to znak przeterrminowania.
odpowiedź
User
Skubi
Z chęcią nie kupię.
odpowiedź
User
dno
es-beckie pupilki trzepią kasę
odpowiedź