„Masz prawo do mediacji” – zachęca Ministerstwo Sprawiedliwości (wideo)
W telewizji rusza kampania Ministerstwa Sprawiedliwości promująca instytucję mediacji i osobę mediatora. Akcję przygotowały firmy Opus B i M5.
Startująca właśnie kampania Ministerstwa Sprawiedliwości ma na celu upowszechnianie wiedzy o mediacji jako metodzie rozwiązywania sporów alternatywnej wobec postępowania sądowego. Poszczególne przekazy promują mediacje w sprawach rodzinnych oraz w sprawach gospodarczych.
–Kampania w bardzo wyrazisty sposób ukazuje głównych sprawców konfliktów, czyli słowa, ciskane przez strony sporu w sposób niepozwalający na osiągnięcie porozumienia. Czarne słowa reprezentują wspólne zarzuty, skargi i żale, które nawarstwiając się, tworzą pomiędzy stronami mur. Dopiero wkroczenie mediatora i rozpoczęcie mediacji likwidują te przeszkody, pozwalając usiąść do jednego stołu i rozwiązać problem – opisuje Konrad Kacperczyk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Opus B, która przygotowała kreację kampanii. Produkcją spotów zajęło się studio filmowe M5.
Akcja od początku marca obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w stacjach TVP, TVN i Polsatu), a w drugim etapie będzie prowadzona również w radiu oraz na outdoorze.
Dołącz do dyskusji: „Masz prawo do mediacji” – zachęca Ministerstwo Sprawiedliwości (wideo)