Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity
Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł.
Przetarg dotyczył planowania oraz zakupu mediów offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity. Obsługa mediowa obejmuje - zgodnie z zamówieniem - telewizję, radio, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.
Wpłynęły w nim 4 oferty: od Sigma Bis (wspólnej agencji mediowej PZU i PKN Orlen), Media Group, Mediahub (Octopus Media) oraz od konsorcjum agencji Mastermind Media z Havas Media.
Uczestnicy postępowania musieli w złożonych ofertach podać m.in. łączną stawkę prowizji za prowadzoną obsługę mediową. Media Group zaproponowała 2,65 proc. prowizji, Mediahub - 1,50 proc., Sigma Bis - 0,99 proc., a Mastermind Media z Havas Media - 0,56 proc.
PKP Intercity do współpracy wybrała konsorcjum Mastermind Media z Havas Media.
Kampanie w tytułach wskazanych przez Intercity
Wybrane agencje zajmą się obsługą mediową kampanii PKP Intercity w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W przypadku tv PKP Intercity wskazało stacje z grupy TVP i Polsatu. W przypadku radia - RMF FM, Polskie Radio, Grupę Radiową Time i Audytorium17. Obsługa w prasie będzie dotyczyć kilku kobiecych tygodników, "Gościa Niedzielnego", "Sieci", "Super Expressu" oraz tytułów Polska Press Grupy. Z kolei w przypadku outdooru mają być uwzględniane nośniki reklamowe należące i obsługiwane przez takie firmy, jak Stroer Polska, Cityboard Media, Clear Channel Polska i Jet Line.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. Budżet, jaki na obsługę mediową przeznaczy w tym okresie PKP Intercity wynosi ok. 18,6 mln zł.
Ostatnio za planowanie i zakup mediów do kampanii PKP Intercity odpowiadała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen. Została wybrana do współpracy w przetargu, w którym pokonała Mastermind Media i Octopus Media.
Dołącz do dyskusji: Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity