Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych
Grupa Maspex zapowiedziała, że wszystkie materiały POS (czyli te stosowane w punktach sprzedaży) promujące jej marki Lubella, Krakus i Kotlin będą w 100 proc. nadawać się do recyklingu.
Grupa Maspex wprowadza rozwiązania oparte o ideę zrównoważonego rozwoju w obszarze customer marketingu – wdrażając materiały POS w 100 proc. nadające się do recyklingu.
Firma podaje, że proekologiczne rozwiązania w przestrzeniach sklepowych to istotna kwestia zarówno dla producentów, sprzedawców, jak i konsumentów.
Materiały POS (ang. point of sale – nośniki reklamy skierowane do klienta detalicznego w miejscu dokonywania zakupu) przyjazne dla środowiska, to ważny kierunek rozwoju i zmian, jakie wdraża Grupa Maspex. Posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council®), który pozwala odróżnić wyroby z drewna i kartonu, które pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Standard FSC jako jeden z niewielu jest popierany przez najważniejsze organizacje ekologiczne. Zadruk został wykonany bezpośrednio na szarej tekturze falistej bezpiecznymi farbami z certyfikatem GreenGuard Gold, które posiadają ograniczoną migrację szkodliwych substancji.
Na pierwszy ogień Lidl
Pierwsza tego typu współpraca jest realizowana pilotażowo w sklepach jednego z kluczowych partnerów handlowych Maspexu – sieci Lidl i związana jest z działaniami ekspozycyjnymi. Docelowo firma chce wykorzystywać tego typu materiały POS w swoich wszystkich działaniach w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego.
Za kreację graficzną materiałów POS odpowiada agencja reklamowa Goldfinch z Wrocławia, a produkuje je firma Universal Display Solutions.
Dołącz do dyskusji: Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych