Maspex reklamuje, że „Tiger jest tylko jeden” (wideo)
Pod hasłem „Tiger jest tylko jeden!” ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex. Akcję - obejmującą telewizję i radio - przygotowały firmy Brand Place i ZenithOptimedia Group.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Tigera podkreśla, że oryginalny napój tej marki jest dostępny tylko w niebieskiej puszce. Akcja pod hasłem „Tiger jest tylko jeden!” obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN) i radio (m.in. Radio ZET, Radio Eska, RMF FM).
Taki przekaz wynika m.in. z faktu, że FoodCare, poprzedni producent Tigera, prowadzi obecnie kampanię swojego napoju energetycznego Black Energy Drink, który wcześniej funkcjonował jako Tiger Black Energy Drink (więcej o tej akcji) FoodCare’owi prawa do posługiwania się marką Tiger odebrała wiosną br. należąca do Dariusza Michalczewskiego fundacja Równe Szanse (szczegóły tej sprawy). Fundacja i firma prowadzą od prawie roku skomplikowany spór prawny – ostatnio FoodCare domaga się od fundacji 20 mln odszkodowania (więcej o tym), a Równe Szanse od FoodCare’u - 10 mln zł zaległego wynagrodzenia (więcej).
Poprzednie reklamy Tigera - emitowane od początku września - pokazywały biurowego „wojownika” i pościg kibiców (zobacz te spoty). Tamtą kampanię, podobnie jak obecną, przygotowały na zlecenie Maspexu agencja reklamowa Brand Place (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Maspex reklamuje, że „Tiger jest tylko jeden” (wideo)