Martin Stankiewicz wraca do LifeTube'a z Talent Media
Twórca internetowy Martin Stankiewicz, po rocznej przerwie, wznawia współpracę z siecią partnerską LifeTube. Wrócił do niej z Talent Media.
LifeTube odpowiada za obsługę managerską, wsparcie sprzedaży reklam, koordynację współpracy z markami oraz pomoc w produkcji filmów na kanale twórcy. Razem z LifeTube będzie rozwijać dłuższe formy fabularne. Dla Stankiewicza to powrót do tego MCN-u po ponad rocznej przerwie, w czasie której był związany z Talent Media.
- Dla nas najważniejsze jest, aby wszystkie trzy strony - twórca, klient i widzowie - były zadowolone. Dlatego chcemy pomóc Martinowi zarówno w zakresie intensywnej monetyzacji jego kanału, jak i optymalizacji procesu produkcji wideo - komentuje Dominika Bargiel, managerka twórcy w LifeTube.
W kwietniu tego roku sieci LifeTube i Gamellon podpisały umowę o strategicznej współpracy. Jako partnerzy wzajemnie wspierją się w obszarach sprzedaży, technologii i know-how.
Martin Stankiewicz na YouTube i w reklamach
Kanał Martina Stankiewicza na YouTube ma obecnie ponad 1,1 mln subskrypcji. Prezentuje na nim głównie treści rozrywkowe. Twórca angażowany jest do wielu kampanii reklamowych dużych marek, jak Netflix, Coca-Cola czy PKO BP. Jego konto na Instagramie obserwuje ponad 290 tys. osób, a na Facebooku ma ponad 220 tys. fanów.
Dołącz do dyskusji: Martin Stankiewicz wraca do LifeTube'a z Talent Media