Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe
Z początkiem maja Marta Życińska obejmie stanowisko dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe. Zastąpi Bartosza Ciołkowskiego, który został dyrektorem generalnym firmy na Europę Środkowo-Południową.
W nowej roli Marta Życińska będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu i realizację strategii firmy w Polsce.
Marta Życińska dołączyła do Mastercard 7 lat temu. Początkowo kierowała działem marketingu w Polsce, a następnie awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z sukcesem łącząc rozwój biznesu z działaniami marketingowymi na 20 rynkach. W ubiegłym roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B, odpowiadając w szczególności za obszar współpracy Mastercard z fintechami, a także usług przedpłaconych.
Przed dołączeniem do Mastercard, pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała za wsparcie sprzedaży, komunikację i digital marketing. Wcześniej była związana przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C.
- Z wielką przyjemnością ogłaszam Martę dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe. Jestem przekonany, że jej doświadczenie, dotychczasowe osiągnięcia, a także energia i entuzjazm będą kluczowe dla dalszego umacniania silnej pozycji Mastercard w branży technologii płatniczych w Polsce - powiedział Peter Bakenecker, prezes Mastercard na region Europy Środkowej.
Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University.
Bartosz Ciołkowski, dotychczasowy dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe, od stycznia 2023 pełni nową rolę w organizacji, jako dyrektor generalny na Europę Środkowo-Południową.
Dołącz do dyskusji: Marta Życińska dyrektorką generalną polskiego oddziału Mastercard Europe