Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz założyli kolektyw współpracy z influencerami Dobry Wpływ
Na rynku od końca ubiegłego roku dział kolektyw Dobry Wpływ, specjalizujący się w influencer marketingu. Jego założycielami są Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz.
Kolektyw prowadzi działania w zakresie influencer marketingu, które rozliczane są na podstawie realizacji celów klienta, a nie jedynie wygenerowanego zasięgu.
- Uważamy, że równie ważna jest jakość treści i sposób, w jaki oddziałują one na społeczność, ale też sam twórca i to, co „wnosi” do sieci - mówi Maciej Pietrukiewicz.
Zespół kolektywu wspiera klientów w lepszym zrozumieniu zasad współpracy z influencerami przez szkolenia i doradztwo. Zajmuje się przygotowaniem, realizacją i interpretacją wyników kampanii.
Dobry Wpływ stawia na odpowiedzialny influencer marketing
- Dziś w internecie każdy może być twórcą i zbierać wokół siebie publiczność. Nie wszystkie treści są jednak tworzone w sposób rzetelny - mówi Marta Soja. - Kupione lajki, fake newsy - to dziś coraz częściej podnoszone problemy związane z influencerami. My staramy się łączyć marki z twórcami, którzy działają odpowiedzialnie i będą wiarygodni w kontekście współpracy z daną firmą - dodaje Soja.
Dobry Wpływ ma już na swoim koncie kilka kampanii z influencerami.
Założyciele kolektywu mają wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej. Marta Soja ostatnich 5 lat przepracowała w Limango Polska. Ma na swoim koncie kilkaset zrealizowanych kampanii z influencerami m.in. dla marek: Orange, Tesco, TP SA, Ballantine’s, Jameson, Winiary, Tymbark.
Maciej Pietrukiewicz kompetencje digitalowe rozwija od sześciu lat, z czego przez ostatnie 3 lata w LiquidThread (wcześniej Starcom Mediavest Group). Pracował tam dla marek takich jak jak Discovery Channel, L’Oreal, Estee Lauder, Bakalland, Samsung czy Electrolux.
Dołącz do dyskusji: Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz założyli kolektyw współpracy z influencerami Dobry Wpływ