Marta Seliga, Katarzyna Gronczewska i Marcel Cegliński w K2 Media
Do zespołu K2 Media dołączyło troje nowych pracowników. Marta Seliga objęła stanowisko interactive media plannera, Katarzyna Gronczewska - senior account executive, a Marcel Cegliński - graphic designera.
Marta Seliga związana była wcześniej z ZenithOptimedia Group, gdzie zajmowała stanowisko interactive media plannera, i Grupą K2, w której zatrudniona była na stanowisku junior interactive media plannera w zespole ACR.
Seliga jest specjalistą z zakresu planowania mediów, raportowania oraz bieżącej obsługi marek. Pracowała m.in. dla takich marek jak: L'Oréal, Vichy, Innéov, L'Oréal Professionnel, La Roche-Posay, Kerastas, Nutricia i Empik.com. Jest absolwentką filologii polskiej oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Katarzyna Gronczewska zatrudniona była wcześniej w Starcom Mediavest Group, a w zakres jej obowiązków wchodziło m.in. planowanie kampanii internetowych, udział w tworzeniu strategii digitalowych i socialowych, raportowanie oraz analiza badań. Pracowała dla takich marek jak Prudential, Raiffeisen Polbank, PPG Deco Polska, Deichmann i Emirates. Jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW na kierunku stosowane nauki społeczne oraz Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW na kierunku kulturoznawstwo Ameryki Łacińskiej.
Marcel Cegliński zajmował się ostatnio projektowaniem graficznym w agencji Simply Creative. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania, na kierunku grafika/technologie multimedialne.
Obecnie K2 Media zatrudnia ponad 40 osób.
Dołącz do dyskusji: Marta Seliga, Katarzyna Gronczewska i Marcel Cegliński w K2 Media