Marta Martyniak na czele działu konsumenckiego Multi Communications
Marta Martyniak awansowała w agencji Multi Communications z senior account managera na dyrektor działu consumer communications.
Martyniak odpowiada za rozwój działu konsumenckiego i zarządzanie projektami. Będzie także dbać o serwis zespołu w zakresie public relations, social media, influencer marketing, content marketing.
W agencji od 2015 roku
Marta Martyniak z agencją związana jest od połowy 2015 roku, gdy dołączyła do firmy na stanowisku senior account managera. Przedtem doświadczenie zdobywała m.in. w Edelman Polska oraz Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich (Wydział Komunikacji Społecznej).
Specjalizuje się w komunikacji w obszarach consumer oraz consumer health, ma 10-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej.
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
W portfolio klientów działu konsumenckiego Multi Communications są Sanofi, Gedeon Richter, CD, Rapid White, Blueair, Cersanit, Opoczno, CooperVision, Jack Link’s, Action.
Dołącz do dyskusji: Marta Martyniak na czele działu konsumenckiego Multi Communications