Marta Jaskuła: z Polska Press do Httpool
Do zespołu Httpool Polska dołącza Marta Jaskuła, gdzie objęła stanowisko Snapchat client partner. Podlegać będzie Annie Stanisławskiej, sales lead.
Jaskuła będzie odpowiadała za budowanie relacji z obecnymi i nowymi klientami oraz wsparcie sprzedaży kampanii na platformie Snapchat.
Ostatnio w Polska Press
Marta Jaskuła ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Karierę zaczynała w 2010 r. w Grupie Wydawniczej Polskapresse, początkowo jako junior sales executive, następnie sales executive; następnie pracowała w OMD / Omnicom Media Group, jako business development specialist. W latach 2013-2016 była zatrudniona w polskim oddziale Shiseido Deutschland GmbH - jako digital marketing specialist, a w latach 2016-2019 prowadziła własną agencję MJ Consulting.
Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska pracowała – od 2019 roku – w Grupie Polska Press, jako key account manager.
Marta Jaskuła jest absolwentką studiów magisterskich na AWF w Poznaniu (kierunek: turystyka i rekreacja) oraz studiowała także podyplomowo na SGH w Warszawie (kierunek: marketing internetowy).
Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly - reprezentuje je w ponad 30 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym.
Dołącz do dyskusji: Marta Jaskuła: z Polska Press do Httpool