SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku: Play i Reserved w górę (raport)

W marcu facebookowe fanpage’e Play i Reserved zyskały po ponad 100 tys. użytkowników. Natomiast mniejsze zainteresowanie niż wcześniej wywoływał fanpage Serca i Rozumu.

Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że na Facebooku już 21 polskich fanpage’y ma po ponad pół miliona użytkowników. W marcu kolejny miesiąc z rzędu ponad 400 tys. razy like’owano treści na fanpage’u Kwejka, który jest pod tym względem zdecydowanym rekordzistą w Polsce. Za to nieco mniej aktywni niż w lutym byli użytkownicy fanpage’u Serca i Rozumu.

>>> 10 największych branż na Facebooku

W marcu wiele fanpage’y było dostosowywane do układu Timeline (przeczytaj więcej o konsekwencjach jego wprowadzenia). Natomiast na fanpage’u BZW BK nastąpiła sytuacja kryzysowa, która wyniknęła z publikacji prasowej dotyczącej tego banku.

>>> Ponad połowa stron na Facebooku ma mniej niż 256 fanów (infografika)
 

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku: Play i Reserved w górę (raport)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gathrok
Wspomóż rodaków w internetowej rozgrywce e-sim! Litwini zajęli Warszawę i chcą podbić całą Polskę. Nie możemy do tego dopuścić! Dołącz do nas, niezbędna jest każda para rąk. Rejestrując się z tego linka dodatkowo wspomożesz nasz kraj!!!: http://e-sim.org/lan.114255/
odpowiedź
User
ekspert
dzięki za ten raport
odpowiedź
User
PR
Jakoś nie rozumiem tego, ze firmy które mają swoje strony, które to powinny być głównym miejscem konkursów i newsów, pakują się dodatkowo w facebooka. Przeciez tio głupota sztucznie nakrecona przez marketnigowców portalu.
odpowiedź