Marki na Facebooku: Play i Reserved w górę (raport)
W marcu facebookowe fanpage’e Play i Reserved zyskały po ponad 100 tys. użytkowników. Natomiast mniejsze zainteresowanie niż wcześniej wywoływał fanpage Serca i Rozumu.
Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że na Facebooku już 21 polskich fanpage’y ma po ponad pół miliona użytkowników. W marcu kolejny miesiąc z rzędu ponad 400 tys. razy like’owano treści na fanpage’u Kwejka, który jest pod tym względem zdecydowanym rekordzistą w Polsce. Za to nieco mniej aktywni niż w lutym byli użytkownicy fanpage’u Serca i Rozumu.
>>> 10 największych branż na Facebooku
W marcu wiele fanpage’y było dostosowywane do układu Timeline (przeczytaj więcej o konsekwencjach jego wprowadzenia). Natomiast na fanpage’u BZW BK nastąpiła sytuacja kryzysowa, która wyniknęła z publikacji prasowej dotyczącej tego banku.
>>> Ponad połowa stron na Facebooku ma mniej niż 256 fanów (infografika)
Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku: Play i Reserved w górę (raport)