Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie
Pod hasłem "Kryzys nie zwalania Cię od zysku" wystartowała kampaniareklamowa firmy Marketplanet. Akcja skierowana do kadryzarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw przedstawia sposób nazarabianie w trudnej sytuacji ekonomicznej.
Rozpoczęta właśnie kampania "Kryzys nie zwalania Cię od zysku"reklamuje firmę Marketplanet wśród polskich przedsiębiorców,nawiązując do bieżącej sytuacji gospodarczej. Skierowana do kadryzarządzającej i właścicieli firm akcja podkreśla w sloganach"Kryzys na pewno Cię nie ominie", "A jak Ty zmierzysz się zkryzysem?" i "Tnij koszty zanim wytną Ciebie", że nadchodzi okreswiększych oszczędności i optymalizacji działań. Jednocześnieprzekaz odsyła do strony internetowej www.zarabiajwkryzysie.pl, naktórej zamieszczono rady firmy Marketplanet dla polskichprzedsiębiorców na czas kryzysu.
Akcja prowadzona jest w prasie (dzienniki 'Puls Biznesu', 'Parkiet'i 'Rzeczpospolita', tygodnik 'Polityka', branżowe magazyny 'NowyPrzemysł' i 'Trybuna Górnicza'), internecie (Wirtualny NowyPrzemysł, sekcja finansowo-giełdowa Wirtualnej Polski) iradiu.
Zarówno kreację kampanii zaplanowanej do połowy marca, jak i zakupmediów na jej potrzeby przygotowała sama firma Marketplanetwspólnie z agencją reklamową Adwertajzing.
Dołącz do dyskusji: Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie