Marketing z lokalizacją
Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne
Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne. Tym razem w akcji użyto technologię lokalizacyjną. (więcej poniżej)
|
Akcja organizowana jest przy udziale sieci Era - przekaz reklamowy wysłany jest również do kilkudziesięciu tysięcy zarejestrowanych użytkowników bramki SMS na portalu www.era.pl. Ponadto informacja o Drzwiach Otwartych zostanie umieszczona w serwisie Era Omnix.
Przy okazji akcji promocyjnej wykorzystana zostanie mobilna technologia lokalizacyjna we wszystkich kanałach informacyjnych Ery. Dzięki temu użytkownicy telefonów komórkowych tej sieci znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata otrzymają informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.
Organizatorzy akcji uważają, że wykorzystanie technologii lokalizacyjnej jest kolejnym krokiem w kierunku maksymalnego dostosowania przekazu reklamowego do wymagań odbiorcy
Dołącz do dyskusji: Marketing z lokalizacją