Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia
Agencja Insignia wygrała przetarg firmy Bielmar na całoroczną, kompleksową obsługę reklamową marki Śniadaniowa.
Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.
Do zadań zespołu agencji należy stworzenie nowej strategii komunikacji, prace kreacyjne nad spotem telewizyjnym, key visual marki, a także komunikacja radiowa. Insignia jest również odpowiedzialna za prowadzenie kanałów social media Śniadaniowej - Facebooka oraz Instagrama.
Oprócz działań wizerunkowych, po stronie agencji jest planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie działań promocyjnych na okres jesienny, które obejmą telewizję, radio, internet, kanały VOD oraz social media.
- Całoroczna obsługa marki to dla nas oznaka dużego zaufania i wiary w nasze kreatywne pomysły, co zawsze ogromnie cieszy! Rozpoczęliśmy już działania na Facebooku i Instagramie Śniadaniowej, za nami również nagrania do spotu. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty kampanii - komentuje Katarzyna Hoszowska, senior account manager w Insignia.
Kampania 360 prowadzona przez Insignię obejmuje rynek polski i potrwa do końca 2022 roku.
W poprzednich latach za obsługę reklamową marki Śniadaniowa odpowiadała m.in. agencja Schulz brand friendly.
Dołącz do dyskusji: Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia