Marka i Marketer Roku
Marketer Roku to gdańska firma LPP SA a Marka Roku to baton Kit Kat
Magazyn "Media i Marketing Polska" przyznał tytuły: Marketer i Marka Roku 2004 za wyróżniającą się działalność na rynku. Otrzymali je:
Marketer Roku: firma LPP SA
Marka Roku: baton Kit Kat
W uzasadnieniu czytamy:
Firma LPP SA zdumiewa konsekwentnym i skutecznym działaniem, bijąc kolejne rekordy sprzedaży. Podbiła polski rynek odzieżowy marką Reserved; nie tylko serca fanów mody, ale i inwestorów. Weszła na rynki zagraniczne. Na naszym parkiecie jest jednym z "hitów wszech czasów": od maja 2001 r. wartość jej akcji wzrosła ponaddziesięciokrotnie.
Kit Kat z portfolio Nestlé Polska SA w ciągu niespełna roku wszedł do czołówki najpopularniejszych batonów; na trudnym rynku FMCG stał się gwiazdą. Jest nie tylko smaczny. Dzięki reklamie zdobył osobowość: jest sympatyczny, modny i ma poczucie humoru. Stanowi triumf strategii i przemyślanej kreacji nad myśleniem taktycznym i banalnymi rozwiązaniami kreatywnymi.
Magazyn "Media i Marketing Polska" od ośmiu lat przyznaje Tytuły Roku za wyróżniającą się działalność na rynku. Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media i Marketing Polska" i szczegółowych analiz, przeprowadzanych w ramach realizacji kolejnych branżowych Raportów Specjalnych. Tytuły Marketer/Marka Roku redakcja przyznała po raz drugi. W zeszłym roku przypadły one firmie Maspex Wadowice i herbacie Saga Unilever Polska.
Dołącz do dyskusji: Marka i Marketer Roku