Mariusz Pudzianowski i jego koń będą reklamować Betfan
Były strongman Mariusz Pudzianowski został ambasadorem marketingowym firmy bukmacherskiej Betfan. Będzie ją reklamował także jego koń wyścigowy, któremu nadano imię Betfan.
- Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku. On już pokazał, że potrafi osiągać sukcesy i to nie tylko w sporcie. Jest wręcz katalizatorem pomagającym rozkręcać biznesy. Dlatego, co podkreślamy w naszej komunikacji, zależy nam, by wręcz „kołczował” naszą markę - uzasadnia tę współpracę Piotr Sienkiewicz, prezes Betfanu.
- Planujemy tworzyć wspólnie z Mariuszem nowe produkty i promocje, które będą stanowić nową jakość na rynku, dostarczać wyjątkowych wrażeń i budować preferencje dla naszej oferty - zapowiada.
Koń Mariusza Pudzianowskiego jako Betfan zadebiutował niedawno podczas Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Niebawem uruchomione zostaną jego profile Facebooku i Instagramie. Koń ma być żywym brand hero marki Betfan.
Firma Betfan działa od wiosny br., została założona przez byłych menedżerów ForBETu i Totolotka.
Mariusz Pudzianowski od kilku lat, po zakończeniu kariery strongmana, walczy na galach KSW. W 2013 roku był bohaterem reklam firmy ubezpieczeniowej AXA.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pudzianowski i jego koń będą reklamować Betfan