Mariusz Pitura: z Walk Creative do Scholz&Friends Warszawa
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Mariusz Pitura na stanowisko creative group head w zespole zarządzanym przez Józka Dutkiewicza, creative directora agencji. Ostatnio pracował w Walk Creative.
Z Walk Creative Pitura związany był ponad 4 lata. Pełnił tam funkcję dyrektora kreatywnego, a agencja w tym czasie dwukrotnie została ogłoszona najbardziej kreatywną niesieciową agencją reklamową (KTR) oraz najbardziej innowacyjną niezależną agencją (Innovation Awards).
Przedtem przez 5 lat był dyrektorem kreatywnym w agencji J. Walter Thompson Poland. Przez rok pracował w TBWA/Warsaw jako deputy creative director, a także jako senior copywriter w DDB Warsaw. Z tą agencją związany był 2 lata.
Mariusz Pitura z wykształcenia jest dziennikarzem i scenarzystą, absolwentem Cannes Lions and Berlin School of Creative Leadership. W swojej karierze odebrał ponad 50 nagród na festiwalach reklamowych (Epica, Clio, D&AD, Golden Drums, Cannes Lions, White Square, Golden Hammer, AdStars, WINA, etc.),. jako scenarzysta otrzymał nagrody za 3 komiksy (m.in. na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi).
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pitura: z Walk Creative do Scholz&Friends Warszawa