Mariusz Loch creative directorem agencji GDS
Do zespołu zarządzającego GDS Grupy Doradztwa Strategicznego awansował nowy dyrektor kreatywny Mariusz Loch.
Mariusz Loch odpowiadać będzie w GDS za procesy kreatywne w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją, w szczególności kryzysową i związaną z public affairs.
GDS współpracuje z Mariuszem Lochem od 2020 roku. Loch jest ekspertem PR z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, CSR i produktowej na rynku B2B i B2C. Pracował przy projektach komunikacyjnych największego polskiego operatora telekomunikacyjnego Orange Polska – m.in. partnerstwie przy EURO 2012, Orange Warsaw Festival i rebrandingu. Koordynował i realizował działania public relations związane ze znaczącym ryzykiem.
Wcześniej przez niemal 10 lat był dziennikarzem i sekretarzem redakcji w Polskiej Agencji Prasowej.
GDS jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz budowaniu dialogu między biznesem a otoczeniem publicznym.
Obecnie zespół zarządzający GDS składa się z 5 osób: Bartłomiej Rajchert – CEO & founder, Rafał Bojanowski – managing partner, Emilia Klima – managing director, Marta Tumidalska – strategy director oraz Mariusz Loch – creative director.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Loch creative directorem agencji GDS