SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mariusz Gołda dyrektorem marketingu i badań spółki Broker FM

Od września br. nowym dyrektorem marketingu i badań spółki BrokerFM (m.in. radio RMF FM) został Mariusz Gołda, dotychczasowykierownik działu badań.

Dotychczasowy szef działu, Krzysztof Nepelski,pokieruje nowym działem projektów specjalnych, utworzonym w miejscedziału ds. akcji specjalnych i sponsoringu.

Jak podano w komunikacie 'przeniesienie do Krakowa działuodpowiedzialnego za niestandardowe działania antenowe ma na celulepszą koordynację takich działań oraz większe zaangażowanieredakcji poszczególnych anten'.

Zmienia się także struktura działu marketingu,kierowanego przez Mariusza Gołdę. W miejscedotychczasowych dwóch jednostek marketingowych, działających osobnodla centrali w Krakowie i dla działu sprzedaży w Warszawie,powstaje jeden dział odpowiedzialny za obsługę marketingowąwszystkich jednostek Grupy.

Krzysztof Nepelski rozpoczął pracę w RMF FM w1991 roku, początkowo jako handlowiec, specjalista ds. promocjioraz copywriter. W latach 1993-1995 kierował działem sprzedaży orazorganizował struktury sprzedaży w powstających oddziałach radia. Od1995 roku kierował działem marketingu i badań. Jest takżepełnomocnikiem zarządu ds. nowych produktów.

Mariusz Gołda związany z RMF FM od 12 lat, od10 lat w dziale marketingu, gdzie koordynował badania marketingoweoraz kierował działem badań.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Gołda dyrektorem marketingu i badań spółki Broker FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl