SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maria Seges-Ślepowrońska: z Narodowego Banku Polskiego do Attention Marketing

Od listopada do agencji Attention Marketing dołącza Maria Seges-Ślepowrońska, obejmując stanowisko Attention Marketing manager. 

Maria Seges-ŚlepowrońskaMaria Seges-Ślepowrońska

Maria Seges-Ślepowrońska odpowiedzialna będzie za komunikację korporacyjną wybranych klientów z portfolio firmy, przygotowywanie i realizacje strategii, planów, analiz i raportów komunikacyjnych oraz bieżące doradztwo w obszarze PR i marketingu.

Dotychczasowe doświadczenie zdobyła m.in. w Biurze Prasowym Narodowego Banku Polskiego, w którym odpowiedzialna była za bieżące kontakty z mediami, organizację spotkań oraz konferencji, a także pełny monitoring mediów. Do głównych projektów Marii Seges-Ślepowrońskiej należała organizacja Konkursu im. Władysława Grabskiego dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych.

Z NBP była związana przez ponad dziewięć lat. 

Dołącz do dyskusji: Maria Seges-Ślepowrońska: z Narodowego Banku Polskiego do Attention Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl