Margaryna Śniadaniowa reklamowana „także na drugie śniadanie” (wideo)
Z początkiem maja startuje kampania reklamowa margaryny do smarowania pieczywa Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar) prezentująca nowe opakowania produktu oraz informująca o zaangażowaniu w akcję społeczną „Jem drugie śniadanie”. Kampanię przygotowały firmy Optima Marketing Group i Zaza Media.
W reklamach pokazywane są nowe opakowania wszystkich wariantów Śniadaniowej, na których pojawiło się logo kampanii informacyjno-edukacyjnej „Jem drugie śniadanie” promującej, przede wszystkim wśród dzieci i młodzieży, nawyk regularnego jedzenia drugiego śniadania. Bielmar jest sponsorem tej akcji.
Kampania Śniadaniowej, pod hasłem „Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie”, ma również podkreślać wysoką jakość i smak tej margaryny oraz to, że jest ona stałym elementem rodzinnego śniadania.
Akcja reklamowa będzie prowadzona przez cały maj w telewizji (15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie w Polsacie, TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych), prasie (m.in. „Dobre Rady”, „Claudia”, „Kobieta i Życie”, magazyny branżowe) oraz na outdoorze (300 billboardów w całym kraju).
Kreacją reklam zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań PR odpowiada agencja Zaza Media.
Dołącz do dyskusji: Margaryna Śniadaniowa reklamowana „także na drugie śniadanie” (wideo)