„To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi” w reklamach margaryny Palma (wideo)
ZT Bielmar rozpoczynają działania reklamowe marki Palma w oparciu o nową platformę komunikacji „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Jej autorem jest kolektyw 19°Południk.
Ruszyła nowa kampania marki Palma pod hasłem „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Działania prowadzone są w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania wykorzystująca nową platformę komunikacji marki autorstwa kolektywu 19°Południk.
W nowym pozycjonowaniu marka Palma ma dostrzegać, że najważniejszy w pieczeniu nie jest sam proces pieczenia i efekt w postaci bardziej lub mniej udanego ciasta, ale to kto go robi, dla kogo i dlaczego. - Zogniskowaliśmy więc komunikację wokół docenienia roli kobiety w życiu rodziny i tego, że to co dla niej wydaje się prozaiczną czynnością, jest tak naprawdę dla jej bliskich niezwykle ważne - opisuje Radek Grzybowski, consultant director w 19°Południk.
Pierwszy spot pokazuje historię przygotowań do urodzin dziewczynki, w których uczestniczy cała rodzina - ale to mama odgrywa decydującą rolę. Reklama podkreśla rolę sprawczą kobiety, której na koniec mała solenizantka dziękuję mamie za zorganizowanie najważniejszego dla niej dnia w roku i docenia to, co dla niej zrobiła.
Za nową strategię, stworzenie platformy komunikacji oraz realizację działań w mediach ATL i BTL odpowiada kolektyw strategiczno-kreatywny 19°Południk. Za zakup mediów odpowiada Five Media, za działania PR - Zaza Media. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films.
Bielmar od kilku już lat reklamuje margarynę Palma w okresach przedświątecznych. Ostatnio promował markę przed Bożym Narodzeniem.
Dołącz do dyskusji: „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi” w reklamach margaryny Palma (wideo)