Margaret i Mateusz Grędziński śpiewająco reklamują Formułę Duet w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Formuły Duet w Play występują piosenkarka Margaret i Mateusz Grędziński, zwycięzca siódmej edycji „Voice of Poland”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W spocie z kampanii Margaret i Mateusz Grędziński wspólnie wykonują klasyczną piosenkę „Something stupid”. Oboje występowali razem w siódmej edycji „Voice of Poland”. W finałowym odcinku zaśpiewali wspólnie piosenkę „Just the Two of Us”.
Kampania podkreśla, że w Formule Duet w Play abonament w umowie bez telefonu dla osób przenoszących numery z innych sieci wynosi 45 zł, a nie jak poprzednio 55 zł.
W poprzednich kampaniach reklamowych Formuły Duet wystąpili Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk oraz Agnieszka Dygant i Piotr Adamczyk. Margaret od kilku lat pojawia się w reklamach Play, przede wszystkim promujących oferty na kartę.
Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Margaret i Mateusz Grędziński śpiewająco reklamują Formułę Duet w Play (wideo)