Marcowa „Olivia” z dodatkami i kampanią
Marcowe wydanie miesięcznika „Olivia” (Marquard Media Polska) ukazało się wczoraj w czterech mutacjach, z których trzy zawierają dodatki. Numer wspiera kampania promocyjna.
Łączny nakład wydania wynosi 395 tys. egz. Do 35 tys. egz. dołączono rękawiczki w dwóch kolorach (ta mutacja kosztuje 9,90 zł), 50 tys. egz. można kupić z biżuterią (7,99 zł), 70 tys. egz. z torbą (12,99 zł), zaś mutacja bez dodatku ukazała się w normalnej cenie 3,90 zł.
Kampania promująca numer realizowana jest w telewizji (TVN Style, TVN 7, TV 4, TV Puls), radiu (RMF FM), prasie („Cosmopolitan”, „Joy”, „Hot Moda & Shopping”), internecie (Wp.pl) oraz na outdoorze (CLP w 12 miastach w Polsce, reklama na plakatach przy kioskach oraz reklama na plazmach w autobusach). Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy, zaś media zaplanował Media Vest.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Olivii” od stycznia do listopada br. wyniosła 236 302 egz.
Dołącz do dyskusji: Marcowa „Olivia” z dodatkami i kampanią